اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


تـــو برمی گردی و زندگی را از جایی که

 پاره شده دوباره به هم می دوزیم

در صندوق خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هست


اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


هنوز هم وقتی باران می آید

تنم را به قطرات باران می سپارم

می گویند باران رساناست

شاید دست های من را هم به دست های تو برساند


  
اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


پلک های مرطوب مرا باور کن

این باران نیست که می بارد

صدای خسته ی من است 

که از چشمانم بیرون می ریزند



اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


نفس نمی کشــــــــد هــــــــوا

قـــــــــدم نمی زند زمیـــــــن

سکـــــــــوت می کنـــــد غزل

بــــــــدون تـــــو یعنی همین



اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


بـه آمـار مـشـکـوکـم

جـمـعـیـت دنـیـای مـن دو نـفـر اسـت



اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


آسمان هم که باشی بغلت خواهم کرد

فکر گستردگی واژه نباش

همه در گوشه ی تنهایی من جا دارند

پر از عاشقانه ای تو

 دیگر از خدا چه بخواهم ؟



اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


مثل یک روح در دو پیکریم

تو در پیکره ی خدایی

من در پیکره ی انسانی

عاشقانه می پرستمت

شاید روزی یک روح در یک پیکر شویم



اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


هیچ نمی خواهم

یه تو یه من یه جا

کنار هم برای هم



اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


امـتـداد بـازوانـت مـی شـود انـتـهـای دلـدادگـی

مـی شـود هـمـان گـوشـه دِنـجـی که راحـت مـی تـوان جان داد



اس ام اس عشق احساسی جدید مهر 92 eme eshghe ehsasi jadid


هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست 

که یک نفر احساست رو بفهمه

بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.