اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود

 جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود


اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


تو شعر و شور باران شمالی

دل انگیزی  سراپا شور و حالی

به شالیزار قلبم باش باران 

 که می سوزد دلم از خشکسالی


  

اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


در فراغت این دل من پیر شد 

 بله ای گو این دلم تبخیر شد

بر سرم دستی کشید آرام گفت

  باز طفلک قرص هایش دیرشد


اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


گفتم که فراق را نبینم 

 دیدم آمد به سرم از آنچه می ترسیدم

نوحی به هزار سال یک طوفان دید 

من نوح نیم و هزار طوفان دیدم


اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


آن گاه که نگاه کردن به عقب حاصلی

 جز شکست به دنبال ندارد و در آن هنگام که

از نگاه کردنبه جلو واهمه داری می توانی به یکی از دو طرف نگاه کنی

تا ببینی بهترین دوستت آن جا کنارت ایستاده . . .


اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


عاشقی را از قلیان باید آموخت 

 آتشی بر سر ، آهی ز دل و اشکی ز دامن دارد


اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


سخت است که دور از رخ دلدار بمیرم 

 از حسرت گل در صف گلزار بمیرم

درد است مرا ، کز غم هجران تو دلبر 

 باشی تو طبیب و من بیمار بمیرم


اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


گلهای بهشت سایبانت

یک دسته ستاره ارمغانت

یک باغ از گلهای نرگس

تقدیم وجود مهربانت


اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو

تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو

یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود

می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو


اس ام اس احساس دوست داشتن عاشقانه sms ehsase doost dashtan asheghane


دستم از دستت جداست 

 این تمام ماجراست

دلخوشم شاید بیایی

 فردا هم روز خداست




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.