اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


می گویند دنیا زندانی بیش نیست

کاش حبسِ ابد ببرند برایمان 

و تــــو هم سلولی من باشی !


اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


بی شک آغوش تو هشتمین عجایب دنیاست !

واردش که می شوی زمان بی معنا می شود


  
اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


خوشبختی داشتن کسی است که

 بیشتر از خودش تو را بخواهد 

و بیشتر از تو هیچ نخواهد 

و تو برایش تمام زندگی باشی !



اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟



اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


همه می گویند به انتظار تو نشستن دیوانگی ست

 ولی نمی دانند که من دیوانه ی تو هستم 



اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


بی خیال اسم ها و حرف ها

من خلاصه می شوم در تو 

همین !



اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


قفس یعنی دهان من

 وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود !



اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


تمام شعرهایم بوی تو را می دهند

می گویند فراموشش کن اما نمی دانند

 تو در جانم ریشه کرده ای

انگار باید جان دهم



اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


یعقوب نیستم

 اما بوی پیراهن تو قلبم را بینا می کند !



اس ام اس احساسی زیبا مهر 92 sms ehsasi ziba


اگر کسی رو خیلی دوست داری 

امتحانش نکن که ببینی اون چقدر دوستت داره !

اول خودتو امتحان کن 

ببین تحملش رو داری بفهمی دوستت نداره ؟




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.