اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


با تمام احترامی که برای “شما” قائلم

 اما “تو” را دوست دارم !


اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


من با همه فرق دارم !

چون من تــــــــو را دارم


  
اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


بودن تو دلیل نمی خواهد

تو خودت دلیل بودنی

بودن من را دلیل باش 



اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم



اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


*۱۴۴*I Love You#

شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !



اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه

 درست مثل فراموش کردن تو



اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که

 به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …



اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم

 چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید 



اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


این روزها همه می گن بیخیال شو

چه می دونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی !



اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


تو مال منی

بگو خب !



اس ام اس عشقولانه جدید مهر 92 sms eshghoolane jadid


نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد

خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.