اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


تنهایی همان مرگ است

 که رو دربایستی دارد !


اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


سلام هایی که بوی خداحافظی می دهند 

بودن هایی که هیچکدام خوشحال کننده نیستند 

و رفتن هایی که امید بازگشتی به آنها نداری 

همه اینها را که جمع می کنی به یک کلمه می رسی

تنهایی !

  
اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


در تنهایی هایت مراقب آدم هایی که نزدیکت می شوند باش …

گاهی دورتر از این حرف هایند !


اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


تنهایی یعنی

 دل هیچکس سایز دلت نیست !


اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


رفته ای اما رد پایت مانده است در من 

 کنار تنهایی ام قدم می زند بی من !


اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


جلوی آیینه که می روم تنهاییم دوتاست

هرچه در آن است منم ، تو را می جویم

در هیچ آیینه ای هیچ تویی جز من نیست


اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


بی تو شهر پر است

 از آیه های تنهایی


اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


امروز آیینه حزن چهره ام را تاب نیاورد 

 شکست و من ماندم و هزار تکه تنهایی !


اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


تنهایی یعنی انقدر کسی بغلمون نکرد

 که خودمون زدیم بقل !!!


اس ام اس تنهایی مهر 92 sms tanhayi mehr


سرد است 

نیمکتی تنها در پارک نشسته است 

 من تنها بر نیمکت و تو تنها در من

می بینی ؟ چه در همیم و تنها ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.