اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


قـدر لحـظـه ها را بـدان

زمـانی می رسد که تـو دیگـر قادر نیستی بگـویـی

جبــران می کـنم


اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


برآنچه گذشت و آنچه شکست حسرت نخور

زندگی اگر زیبا بود با گریه شروع نمیشد


  
اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


امید یعنی آرزو کنیم چیزی اتفاق بیفتد

ایمان یعنی یقین داریم چیزی اتفاق خواهد افتاد

شجاعت یعنی اینکه باعث شویم چیزی اتفاق بیفتد



اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


کسی را دوست بذارید که قلبتان می خواهد نه چشمتان

نگران حرف دیگران نباشید

این عشق شماست ، نه آنها



اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


به بعضی رابطه‌ها باید زمان داد 

 ادامه بعضی رابطه‌ها را نباید امان داد



اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


روزی کسی را پیدا خواهید کرد که گذشته شما

برایش اهمیت نداشته باشد

چون می خواهد آینده شما باشد



اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


بی صبری، شخص را از هیچ رنجی نمی رهاند

بلکه درد جدیدی را برای از پا در آوردن او به وجود می آورد

افلاطون



اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


تنها کسی که با من درست رفتار می‌کند 

خیاطم است که هر بار که مرا می‌بیند

اندازه‌های جدیدم را می‌گیرد

بقیه به همان اندازه قبلی چسبیده‌اند

 و توقع دارند من خودم را با آنها جور کنم.



اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


اگر میخواهی خوشبخت باشی برای خوشبختی دیگران بکوش

 زیرا آن شادی ای که ما به دیگران می دهیم به دل ما برمیگرد



اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


آموخته ام که...

 تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند

 کسی است که به من می گوید

 تو مرا شاد کردی



اس ام اس پند و اندرز مهر 92 sms pand va andarz


هدف به زندگی روشنای می بخشد 

و انگیزه ساز میشود




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.