اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد 

دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گل های باغ می آورد 

و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید

 و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند


اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

 چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

 اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی

 که نمی خوای از دستش بدی

تولد مبارک


  
اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

 اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم 

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت می کردم

 اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت می نواختم

 ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق

 اما هر چه هستم دوستت دارم



اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


فرشته ها وجود دارن

 اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون می گیم دوست

تولدت مبارک باشه دوست عزیزم



اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد

 و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت

 تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد 

گل یاسمنم تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز

روز میلاد روز تو! 

روزی که تو آغاز شدی!

 تولد مبارک 



اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


امروز خدا یک گل به زمین هدیه داد

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد 

و سرنوشت اون گل رو توی قلب من کاشت 

تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشه

 گل یاسمنم تولد مبارک



اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی

 لپت همیشه قرمز

 روی دشمنات زرد

 دلت همیشه سبز

 تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد

 آرایش گل های بهار تقدیم تو باد

گویند که عشق هدیه پاک خداست

این هدیه هزار بار تقدیم تو باد

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


روزی که به دنیا اومدی داشت باروون میومد 

اما اون روز هوا اصلا ابری نبود. این فرشته ها بودن 

که داشتن گریه می کردن چون یکی ازشون کم شده بود

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


فوووووووت …..

فووووووووت ….

فوووووووت …..

بیا شعما رو فوت کن !

تولدت مبارک !



اس ام اس تبریک تولد احساسی مهر 92 sms tabrik tavallod


یه سبد یاس سفید تقدیم به تو بهترینم

 به خاطر قشنگترین روز دنیا که روز تولد توست




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.