اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شعر آرزو مهر 92 sms sher arezoo


اس ام اس شعر آرزو مهر 92 sms sher arezoo


همه هست آرزویم که به بینم از تو رویی

 چه زیان ترا که من هم برسم به آرزویی

فصیح الزمان شیرازی


اس ام اس شعر آرزو مهر 92 sms sher arezoo


اینکه هر سو می کشم با خود نه پنداری تن است
 
 گور گردان است و در او آرزوهای من است

سیمین بهبهانی

  
اس ام اس شعر آرزو مهر 92 sms sher arezoo


عمرم چنان گذشته به سختی

 که مرگ را فرصت نکرده‌ام که کنم آرزو هنوز

مسعود فرزانه


اس ام اس شعر آرزو مهر 92 sms sher arezoo


اگر به دامن وصل تو دست ما نرسد

 کشیده‌ایم در آغوش آرزوی ترا

حزین لاهیجی


اس ام اس شعر آرزو مهر 92 sms sher arezoo


یاد ایامی که مرغ آرزو

بر بساط ابرها پر می ‌گرفت

باستانی پاریزی


اس ام اس شعر آرزو مهر 92 sms sher arezoo


سوخته چون لاله عمری در فراق لاله‌رویی

بر لب آمد جان و ما را بر نیامد آرزویی

مژده


اس ام اس شعر آرزو مهر 92 sms sher arezoo


اگر نیک بختی ترا آرزو است

 چنان زی که دشمن شود با تو دوست

نیازی


اس ام اس شعر آرزو مهر 92 sms sher arezoo


آرزو دارد که بیند کشته آن بدخو مرا

 وه که خواهد کشت آخر آرزوی او مرا

اهلی‌ ترشیری


اس ام اس شعر آرزو مهر 92 sms sher arezoo


کی ؟ من ؟

 آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان

نه آرامی نه امیدی نه همدردی نه همراهی

رهی معیری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.