اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


شعله ی انتـــــــــــظار تــــا ابَد نمی ســـــوزد

هــــیزم ها خیـسَ ند و آتـــــش های دیگر سَخت وســـوسه انگیـــز…


اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست

بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست

دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم

ولی برای دل من مزار هم خوبست


  
اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


کدام راه است که پای خسته را نشناسد

کدام کوچه خالی از خاطره است

و کدام دل هرگز نتپیده به شوق دیدار

بیا تا برایت بگویم از سختی انتظار که چگونه …

در دیده های بارانی رنگ هذیان به خود می گیرد



اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


دلم از هزار راه ِ رفته 

 بی تو باز گشته است

ایوب هم اگر بود

چشم می بست از انتظار آمدنت 



اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


تا زنده ام می نشینم به انتظارت

شاید هم نیایی …

من کارم را می کنم …



اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


انتظارت چه زیباست

وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادمو

تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی



اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


وقتی که می رفتی بهار بود 

تابستان که نیامدی پاییز شد 

پاییز که برنگشتی پاییز ماند 

زمستان آمد اگه نیایی پاییز می ماند 

تو را به دل پاییزی ات قسم می دهم 

فصل ها را به هم نریز 



اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


و حالا انتهای کوچه شعر

منم با انتظاری مبهم و زرد

ولی ای کاش جادوی نگاهت

غزل های مرا غارت نمی کرد



اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال

پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟

پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟

که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟

ماه یک پنجره وا شد به خیالم که تویی

همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی



اس ام اس عاشقانه احساسی مهر 92 sms asheghane ehsasi


قــول بــده کــه خــواهــی آمــد

امــا هــرگــز نیــا!

اگــر بیــایــی

هــمه چیــز خــراب می شــود!

دیــگر نــمی تــوانــم

اینــگونــه بــا اشتــیاق

بــه دریــا و جــاده خیــره شــوم!

مــن خــو کــرده ام

بــه ایــن انتــظار

بــه ایــن پــرســه زدن هــا

در اسکــله و ایستــگاه!

اگــر بیــایــی

مــن چشــم بــه راه چــه کســی بمــانــم؟ 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.