اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


هر جا دلت شکست قبل رفتن خودت جاروش کن

 تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره


اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


رمز عاشق بودن هر کس فقط این است

 ساده بودن ، ساده دیدن و ساده پذیرفتن

پس ساده می گویم

ساده باور کن که 

خوشبختیت آرزوی من است


  
اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


برو تو میکروسکوپ نگاه کن

نگاه کن سر کاری نیست

نگاه کن ! خوب دقت کن ! دیدیش ؟

 اون دل منه که برات یه ذره شده



اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


بخاطر عشق خودت زنده نباش

 بخاطر کسی زنده باش

 که به عشق تو زنده است



اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


دیوانه ای را گفتند

 چه خواهی از خدای خویش ؟

گفت :

 عقل سالم خواهم تا برای عشقم دوباره دیوانه شوم



اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


توی دلم 

همیشه جایی 

برای موندت هست

 پس هیچ وقت فکر نکن تنهایی



اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


عشق گاهی خواهش

 برگ است در اندوه تاک

عشق گاهی رویش برگ است

 در تن پوش خاک



اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


گفتی مسافری 

و من ساده ام که

 سال هاست 

نماز دلم را 

شکسته

 می خوانم



اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟

قلبشو رو پیش میده

 جونشم ماه به ماه !



اس ام اس مهر و محبت شهریور 92 sms mehr o mohabbat


کوتاهترین فاصله

 برای گفتن دوستت دارم 

یک لبخنده

یک دنیا لبخند برای تو




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.