اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang



اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang


صفای باطنت را دوست دارم

 کلام و ظاهرت را دوست دارم

تو گرچه دوری از من ای عزیزم

 وفای حاضرت را دوست دارم


اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang


آرزویم برایت این است

در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن

 آرام قدم برداری برای زندگی کردن


  
اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang


قلب پر از سکوتم دلتنگه از جدایی

 بی تو ببین چه سرده تابستون و تنهایی


اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang


از حساب و کتاب بازار عشق

 هیچ گاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم 

چگونه می شود هربار که

تو بی دلیل 

ترکم می کنی

 من

 بدهکارت

 می شوم


اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang


فروغ ساحل شب های من باش

 طلوع طالع فردای من باش

در این فصل خزان زندگانی

 امید این دل تنهای من باش


اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang


زبانت کوک نمی شود

به آنچه

گوش من

 محتاج 

شنیدنــش

 است


اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang


عاشقان شمعند و ما پروانه ایم

 بی دلان گنجند و ما ویرانه ایم

برنگردد روی ما جز سوی یار

  در هوای دوستان دیوانه ایم


اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang


وقتی تو هستی

 تمامی جهان با تو است

 و وقتی تو نیستی

فقط درماندگی

و غم

 با من است


اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang


تو به نقش قهوه اعتقاد داری

 به پیش بینی

 به بازی های بزرگ 

و من فقط به 

چشم هایت


اس ام اس جالب و قشنگ شهریور 92 sms jaleb va ghashang


برای دوست داشتنت

از من 

دلیل می خواهند

چشمانت را 

قرض می دهی ؟




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.