اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


دور باش اما نزدیک

من از نزدیک بودن های

دور می ترسم


اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


می زند فقط به یاد عشقت این نبض

 جز تو من به کَس نگفته بودم این رمز 

گر بری سفر به پای تو کنم صبر

 تا چمن به زیر پای من شود سبز 


  
اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


کی باشد و کی که ما نشینیم به هم

 دستی بزنیم و پا بکوبیم به غم

قدر دل یکدگر بدانیم و سپس

 موی تو کنم شانه تو ریزیش به هم



اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


کاش در سینه مرا این دل دیوانه نبود

 یا اگر بود اسیر غم جانانه نبود

رخ گل مایه سودا و گرفتاری شد

 ورنه مرغ دل ما را هوس دانه نبود



اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


من خسته شدم بار مرا کوه نبرد

 طوفان مرا کشتی آن نوح نبرد

این مردم ما ز غصه جوک می گویند

 یعنی که کسی به دل جز اندوه نبرد



اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


دلم از اینجا گرفته

 یه جهان تازگی می خواد

تب وتاب و ماجرایی

 واسه زندگی می خواد



اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


ببرد از من قرار و طاقت و هوش

 پنیری بودم و دلبر چنان موش

دل و دینم، دل و دینم ببردست

 خدایا سارق دین و دلم کوش؟


اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


هر کاری که می کنیم 

بی سرانجام است لعنت

 هر راهی که می رویم

 منتهی به دام است لعنت

برسردر عشق و دوستی باید حک کرد

 بر هر چی رفیق بی مرام است لعنت



اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


حرف می زنیم تا در دلمان نماند

اما همین که به زبان آمد

می دانیم خطا بوده



اس ام اس عشق و عاشقی شهریور 92 sms eshgho asheghi


ندونم طالعم را کی نوشته

 شدم از آتش عشقت برشته

فقط در قلب من جای تو باشد

 کمی هم جای ناهید و فرشته 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.