اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


سلام مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود

بپرس چگونه شب ها را  آسوده می خوابد


اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


فرهاد می دانست صد سال نمی تواند کوه را بکند

فقط می خواست یک عمر اسمش را با شیرین بیاورند


  
اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


حضور آرامت مدت هاست

در کنارم نیست

ولی یاد تو مهمان همیشگی قلبم است



اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


من می بافم 

 او نیز می بافد

من برای او کلاه

 تا سرش را گرم کنم

او برای من دروغ 

تا دلم را گرم کند



اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


تو که عشقو تو ویرونی ندیدی

شب سر در گریبونی ندیدی

نمی دونی چه دردی داره دوری

 تو که رنگ پریشونی ندیدی



اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


اینجا بجز دوری تو

چیزی به من نزدیک نیست



اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

 آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

 با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم



اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


لعنتی

تمام این مدت

 دل داشتی

 و لازم نکردی



اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


کاش خبر از این دل تنگم داشتی

 کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست

 کاش مرهمی برای دردش داشتی



اس ام اس جدید قشنگ شهریور 92 sms ghashang va ziba


محبت چشمه ایست از جنس نور

 هم ارادت هم سلام از راه دور 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.