اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


در عشق نباید توقع داشته باشید چیزی به دست بیاورید

بلکه از شما انتظار می رود فداکارانه تقدیم کنید

 در واقع همه چیز را


اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


کاش می شد 

روی خط زندگی با تو باشم

 تا نهایت سادگی


  
اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


وقتی از پنجره دلت 

به آسمان آبی خوبی هایت می نگرم

 احساسی در درونم می گوید

کاش وسعت آبی لحظه هایت مال من بود



اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


می خواهم فاصله ها را بشکنم

 تا به تو برسم

 ولی افسوس

فاصله ها درست برعکس دل ها

 شکستنی نیستند



اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


سکوت 

بی بهانه ترین صدای مهر است

و من سکوت می کنم

 تا بگویم دوستت دارم



اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


زندگی شاید همین باشد

 یک فریب ساده و کوچک

 آن هم از دست کسی که

 دنیا را جز با او 

و جز برای او نمی خواهی



اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


عشقی

 که در پی پاسخ گرفتن است

 چیزی جز درد نمی گیرد

عشقی که بی توقع داده شود

 بیشتر و پیشتر به دست می آورد



اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


من سوال ساده تو

 تو جواب مشکل من

رد پای رقتن تو 

 روی صحرای دل من



اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


مواظب این اس ام اس باش

چون یه دل توش هست

 که خیلى هواتو کرده



اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghane shahrivar


هیچ می دونی اکسیژنی ؟

هروقت می خوام چند لحظه بی خیالت بشم

 خفه می شم




نظرات 1 + ارسال نظر
milad سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 18:50 http://bo2bia.blogsky.com

با سلام دوست عزیز ما به دنبال یک نویسنده برای وبلاگ خود هستیم اگر مایل به نویسندگی در وبلاگ ما هستید ایمیل خود را به ما بفرستید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.