اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم

دگر با جوانان ناز کن با ما چرا


اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


نمی دونم چه دردی داری ای دل

که هرشب تا سحر بیداری ای دل


  
اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


یه شب خدا گفت تو رو واسم میاره

تو رو آورد و کردی به چشم من اشاره



اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


ماه من غصه نخور زندگی جزر و مد داره

دنیامون یه عالمه  آدم خوب و بد داره



اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


هر چه کردی با دلم از شکوه لب را دوختم

روز شب بوده دعایی من سلامت بودنت



اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


نسخه شربت و قانون شفا ریخت بهم

این چه شیرینی و لطفیست که بر لب داری



اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


لحظه خوبی به من بده از من بگیر روح و تنم

برای یک لحظه خوشی به هر دری در می زنم



اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


دیگه حتی نایی نیست برای گفتن 

خیلی وقته تو سکوت غم اسیرم

غربتم رو آشنایی کن بهارم 

روزامو دریاب عزیز دور شد قطارم



اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


من دوباره می نویسم شاید از عشقم بدونی

قصه عشق منو از عمق قلب خود بخونی



اس ام اس شعر عاشقانه کوتاه sms shere asheghane kootah


من ناصبور را پیش خود از وفا طلب

یا تو که پاک دامنی صبر من از خدا طلب




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.