اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی

لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد ، دلت همیشه سبز

تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی

 اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی

 اگه ستاره بودی روشن ترین بودی

و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی

روز تولدت مبارک عزیزم


  
اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق

مرا در خود کشیدی برمودای من !

 تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


بهترین لحظه

 لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم

بعد ۱ اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات

happy birthday



اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد 

 آرایش گل های بهار تقدیم تو باد

 گویند که عشق هدیه پاک خداست

این هدیه هزار بار تقدیم تو باد 

تولدت مبارک 



اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


تمام وجودم را در قلبم 

 قلبم را در چشمانم 

 چشمانم را در زبانم 

 خلاصه می کنم تا بگویم 

روز تولدت مبارک باد



اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


نون و پنیر رامک

 جیگر تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


شکوفه های صورتی فدای مهربونیات

یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


عشق یعنی چون خورشید تابیدن بر شب های دوست

 و چون برف ذوب شدن به غم های دوست

دوست خوبم تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


نگاهت را قاب می گیرم

در پس آن لبخند که به من

 شور و نشاط زندگی می بخشد 

 امروز روز توست

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


گاو و الاغ و اردک 

 کبریت و گاز و فندک

جوجه و مرغ و لک لک

 تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد شهریور 92 sms tabrik tavallod


عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمی شناسم دوستت دارم 

و سبدی از گل های یاس و پونه با یه آسمون ستاره 

تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.