اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


تو پی عطر گل سرخ من حریص بوی نونم

دنیای تو بی نهایت همه جاش مهمونی نور


اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


روز شب بوده دعایی من سلامت بودنت

پس چرا آتش شدی از شعله هایت سوختم


  
اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


من دارم تو آدمک ها می میرم 

 تو برام از پری ها قصه می گی

من توی حیله وحشت می پوسم

برام از خنده چرا قصه می گی



اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


یادته به ماجرامون چقدر نگا می کردیم

تا یکی دلش بیاد و بگه خب خدانگهدار



اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


رهگذر نوشته همه یک نام نویسند

من گمشده ی عشق توأم نام ندارم



اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


    چمنی دید و هوایی خوش و پروازی کرد

    مرغ مسکین چه خبر داشت که شهبازی هست



اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


    بیان کردم حدیث دوری وشرح شب هجران

    پریشان کرد زلف و گفت: از زلفم پریشانتر؟



اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


    چشمت که به خونریزی عشاق سری داشت

    می کشت یکی را و نظر بر دگری داشت



اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


    دور شادی بود عهد کودکی لیکن نماند

    وقت عشرت بود ایام شباب اما گذشت



اس ام اس شعر زیبا و جدید sms shere ziba jadid


    نفسی بیا و بنشین سخنی بگو و بشنو

    که به تشنگی بمُردم بَرِ آب زندگانی




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.