اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


در آب که شستی تن بی تابت را

دیدند تمام رودها خوابت را

لب هام به شکل بوسه ماهی شده اند

بنداز درون آب قلابت را


اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


این روزها

یا به تو می اندیشم

یا به این می اندیشم

که چرا به تو می اندیشم


  
اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


برای بدست آوردنت نمی جنگم

به گدایی قلبت هم نمی آیم

دوستت دارم فارغ از داشتنت



اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند نازنین

چشمانت را قرض می دهی



اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


هفته های من هفت روز نیست

 هفته های مرا تو تعیین می کنی

هفته از دیدن تو شروع می شود

 و تا هفت بار دیدنت تمام نمی شود



اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


زندگی من روی مدار تو می چرخد

این طور است که وقتی نیستی

همیشه خارج مدارم 

و دارم دور سر خودم کلافه می چرخم



اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


این آیینه می شکند 

و به هزار تصویر تکثیر می شود

حالا بگو سهم نداشته ام

از این همه تو کدام است



اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنما

فقط بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه



اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


سکوت سرد فاصله ها تنم را می لرزاند

بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم



اس ام اس عاشقانه خاص شهریور 92 sms asheghane khas


خیاط خوبی ست روزگار

اما دل مرا به عمد یا سهو نمی دانم

شاید بی هوا تنگ به سینه ام کوک زد




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.