اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


گر بگویم که مرا حال پریشانی نیست

رنگ رخسار خبر می دهد از سرِّ ضمیر


اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


گفتم چشمم، گفت به راهش می دار

گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار

گفتم که دلم، گفت چه داری در دل

گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار

 ابوسعید ابوالخیر


  
اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


ای دوست به کام دشمنانم کردی

بودم چو بهار چون خزانم کردی

حافظ



اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


غره مشو بدین که جهانت عزیز کرد

ای بس عزیز را که جهان کرد زود خوار

مارست این جهان و جهانجوی مارگیر

وز مارگیر مار برآرد شبی دمار

مروزی



اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


ای فلک اندوه شیرین بر دل خسرو منه

کاین بضاعت را خریداری به از فرهاد نیست

جامی



اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


ای گل تازه که بویی ز وفا نیست تو را

خبر از سرزنش خارجفا نیست تو را؟

وحشی بافقی



اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


دل داغ تو دارد ارنه بفروختمی

در دیده تویی و گرنه بردوختمی

جان منزل تست ورنه روزی صدبار

در پیش تو چون سپند برسوختمی

بقلی شیرازی



اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


با علمت اگر عمل برابر گردد

کام دو جهان ترا میسر گردد

مغرور برین مشو که خواندی ورقی

زآن روز حذر کن که ورق برگردد

ناصح تبریزی



اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


بهوش باش دلی را ز قهر نخراشی

به ناخنی که توانی گره گشایی کرد

غارت



اس ام اس شعر عاشقانه شهریور 92 sms shere asheghaneh


تا صبح قضا سهل و سهیلش به که باشد

تا شام قدر رجعت و میلش به که باشد

در بزم وصالش همه کس طالب دیدار

تا یار کرا خواهد و میلش به که باشد




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.