اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


ثانیه ها ، روزها ، ماه ها

 حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند 


اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


گر همسفر عشق شدی مرد سفر باش

 ورنه ره خود گیر و یکی راه گذر باش

هشدار که یخ تاب تب عشق ندارد

 گر بسته قالب شده ای فکر دگر باش

  
اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


آن دوست که دیدنش بیاراید چشم

 بی دیدنش از دیده نیاساید چشم

ما را ز برای دیدنش باید چشم

 ور دوست نبینی به چه کار آید چشم


اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


در خیال من بمان اما خودت برو

 آنکه در رویای من است مرا دوست دارد

 نه تو !



اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


به هیچ روزی پس ات نمی دهم

 به هیچ ساعتی به هیچ دقیقه ای به هیچ هیچی !

 سخت چسبیده ام تمامت را



اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


عجیب است دریا

 همین که غرقش می شوی پس می زند تو را

 مثل تو !



اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


در سایه ی دلشکستگی پیر شدم

 غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم

تا آمدم آشنای قلبت باشم

گفتی که من از غریبه ها سیر شدم



اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


تنها بنایی که هرچه بیشتر بلرزه

 محکمتر می شه دله



اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ و فلک

 هرکه از دیده ی مان رفت ز خاطر ببریم



اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi jadid


حـالا اشک ها هـم شـبـیـه تـو شـده انـد

گـریـه کـه می کـنـم نـمی آیـنـد




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.