اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


امروز انگار کسی آمد

و هوای دلتنگی ات را هی در آسمان اتاقم پاشید


اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم

چه تو باشی چه نباشی از سر دلتنگی

 نگهش می دارم


  
اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


دلتنگم برای کسی که

 مدت هاست

بی آن که باشد

 هــر لحــظه

 زنــدگی اش کــرده ام



اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


شب را دوست دارم 

چرا که در تاریکی چهره ها مشخص نیست

و هرلحظه این امید در درونم ریشه می زند

که آمده ای ولی من ندیده ام



اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست

 که خیال کوچ کردن نداشته باشد



اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


دلتنگ ترین آدما کسایی هستن

 که با زیر پا گذاشتن دل آدما

دستشونو به میوه های رسیده می رسونن

من فقط برای دلی که زیر پا افتاده دلتنگم



اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


رفت و همه دنیای منو با خودش برد

و یادشو برام گذاشت

حالا یه یاد برام مونده که شده همه دنیای من



اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


چگونه می توان به تاول های پا گفت

 که تمام مسیر طی شده اشتباه بود؟



اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


عادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم

پس خاکش می کنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکر کنند

نه دردی دارم نه قلبی امان از این عادت ها



اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


چشم در چشمانم گفتی

من هر شب در خواب می بینمت

خواستم بگویم

نمی شود تو هم به بی خوابی من بیایی؟



اس ام اس دلتنگی جدید شهریور 92 sms deltangi jadid


گل یا پوچ؟

دستت را باز نکن

حسم را تباه مکن

بگذار فقط تصور کنم

که در دستانت برایم کمی عشق پنهان است



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.