اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس

 شیرها خاطرشان هست که آهوی منی


اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


پاک ترین هوای دنیا هوایی است که در وجود ماست

چرا که هر لحظه دلمان هوای هم را می کند


  
اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


دلیل تنهایی مان اینست ای دوست

دلمان پیش کسی است

که حواسش پیش ما نیست

و حواسمان پیش کسی است

 که دلش پیش ما نیست



اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم

 خود را به دست شاید و اما سپرده ایم

بشمار لحظه لحظه ی عمر گذشته را

 هرچند سال بود همانقدر مرده ایم



اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند

انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است

 برای رسیدن به تو 



اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

 پس با تمام سکوتم دوستت دارم



اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


تا دنیا دنیاست بمون کنارم

 من هیچ کسو غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیاست دل من فداته

  اول دلی که عاشقه خنده هاته



اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


جان از سحره خسته ای دارم

 دل از غم شکسته ای دارم

بی تو جان رسید به لب

 دریاب کز غمت جان خسته ای دارم



اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


نترسم که با دیگری خو کنی

تو با من چه کردی که با او کنی



اس ام اس زیبا شهریور 92 sms ghashang


به لب های تو می سازم کلامی

 سرود آشنایی یا سلامی

ندارم جز غم عشق تو در سر

 ولی افسوس ها از من جدایی




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.