اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar



اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


بی احساس بودی . . .

بهتر که تمام شد ! 

بودنت مثل فیلتر سیگاری بود که باید انداخت دور . . . 



اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


تـــــو مـــــرا نـادیــــده بـگـیــــر . . . 

و مــــــــن 

بـدنـــم روز بـــه روز کـبـــــودتـر مـی شــــود . . . 

از بــــــس . . . 

خــــودم را مـی زنـــــم ، 

بـــــه نـفـهـمـــی . . . !!! 


  
اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم

ازم انتظار نداشته باش که

دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !


اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


بهــای سنگیـــنــی دادم. . .

تــا فهمـــیـدم

کـســی را کـه "قـصـد" مــانـدن نـدارد. . .

بــایـد راهــی ڪــرد . . .!!!


اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


به او بگویید : خیالش راحت !
شادیش را اشک می ریزم ...
لازم نیست بلندتر بخندد....
خدا لعنت کند دل بیچاره ی من را ....


اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


مگــــر خودت نگفــتی خداحــافظ؟

پــس چرا وقتی گــفتم"به ســلامت" نگاهــت تلخ شــد؟

بــرو به ســلامت

دیگــر هــم ســراغم را نگــیر!

خســته تــر از آنم کــه بر ســر راهت بنــشینم

و دلــیل رفتنــت را جــــویاشــوم...



اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar



هـی تـو

مـن کـه زاده ی تـنـهایـیـم ،

خـدا تـو را بـرای او نـگـه دارد...


اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


فـکر نـکن که فـرامـوشت کـرده ام...
یـا دیـگر دوسـتت نـدارم !
نــه !
مـن فـقط فهـمیـدم :
وقـتی دلـت بـا مـن نـیست ؛
بودنـت مشـکلی را حـل نـمیکـند ،
تـنها دلـتـنـگترم مـیکـند .


اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


بــــاخـــتــم تـــا دلـــــــخــــوشـــت کـــنـــم !!!

بـــدان کـــه بـــرگ بـــــرنــــده ات ســـادگـــیـــم نــــــبـــود !

دلــــــــــــــــــــــــــــــم بــــــــــــــــــــود لعنتــــــــــــــــــــــــــــــــــی !!!



اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


قوی ترین مردان جهان پستچی ها هستند

که نمیدانند

چه حجم عظیمی از درد و اندوه را

با خود حمل می کنند

از آنها قویتر تویی

که می توانی تنها با چند کلمه کمر مرا بشکنی!


اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


اعتراف میکنم : من یه زمانی جزء اقلیت های هندی

بودم…

آخه یه گاوی رو به عنوان عشق

می پرستیدم..


اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


از روزی میترسـم ، که وقتی بهم میگه ؛ دوستت دارم

یاد  تــــو بیوفتم !!



اس ام اس طعنه دار مرداد 92 sms tane dar


راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت!

صداقت ؛

مهربانی ؛

زیاد به “تو” توجه داشتن ؛

و خیلی حماقت های دیگر …

این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،

دوست داشتنی تری …



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.