اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


یه وقتهایی دلم میخواد یکی از پشت سر چشمام رو بگیره ازم بپرسه : اگه گفتی من کیم؟ 

منم دستاشو بگیرم بگم هر کی هستی باش ولی پیشم بمون



اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


ok#I Love You*۱۴۴*

شارژ جدید قلبت از طرف کس که شگفت انگیز دوستت داره !


   
اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane 


اینقدر اتاقم کوچیکه که وقتی خودم تو اتاق باشم دیگه جایی برای تو نیست !

فقط میتونی بیای تو آغوشم ...


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


نمی خواستم نبودنت

از شمارش انگشتانم بیشتر شود

اما این روزها

کاری از دستانم بر نمی آید…!


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


عادت دارم هر روز

جایِ انگشــتانم را از روی شیشـه یِ مانیتور پاک کنم

آخـر نوازش کردن عکـــــس هایت عادت من است…


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


جغرافیای کوچک من همین چشم های مشکی توست که هیچ چیز جایش را نمی گیرد . . .


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane 


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست !
مرا شاد میکند !
لبخند را به دنیایم هدیه میکند . . .
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم !
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز تو این دنیا دوست دارم !


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


عمری زندگی کردم تا بدانم عشق چیست / عشق یک فرصت است ، تکرار آن ممکن نیست .


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


زیباترین سلام ها از عمق جانم، به زیباترین آفریده خدا

که به رسم جاده ها از اودورم، ولی به رسم دل، با او هیچ فاصله ای ندارم . . .


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


فراموش کردن عزیزان بی احترامی به قانون خاطره هاست

ارادت مرا هر روز در سر رسیدت تیک بزن . . .


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


" دوســــــتت دارم "

رازیــــــست ...

که در مـــــیان حـــنجره ام

دق مــــی کند

وقــــتی که نیســـــتی ...! 


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


دلم عجیب تنگ شده برای تمام لحظه هایی که دلت عجیب برام تنگ می شد…!



اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


آن روانـپزشـک
ســـال ها پـیش
نـمی دانـست
کـه افـسردگـی ِ مـن
بــا خــوردن ِ قـــرص
درمـان نـمیـشود ,
مــــن
"عـشــق" مـیـخـواســتم . . .


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92 sms asheghane


دیـگر تـمام شـد
آرزوهـایم را گـذاشتـم در کـوزه
بـا آبـش قـرص هـای اعـصابم را مـیـخورم...!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.