اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


کلیپس این دختر روبرویم نمیزاشت من تخته رو ببینم
بهونه جدید پسرا برا مشروطی
بقیه اس ام اس های دانشجویی در لینک مطلب
دقت کردین وقتی درس میخونین به یه دونه صفحه عکس دار که میرسید چ قدر حال میکنید
که صفحه نصفه است؟؟؟


اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


ب سلامتی پسر دانشجو ها که وقتی میان بیرون همشون بوی یه ادکلن رو میدن ، همشون یه مارک آدامس تو دهنشونه

  
اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


کامبیز رتبه کنکورش رو با *۱۴۱* وارد کرد ، خطش شارژ شد !!!


اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


- مراحل چهارگانه تحقیق در دانشگاه:
Ctrl+A
Ctrl+C
Ctrl+V
Ctrl+P


اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


نتایج کنکور و اعلام شد….
زنگ زدم به رفیقم میگم رتبه؟
میگه یه شارژ ایرانسل بخر ۲-۳ رقم آخرشو بردار, یه چیز تو اون مایه ها


اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


من موندم دادن یه ۱۰ ناقابل به من چه آسیبی به جامعه میزد؟؟؟ که استاد با ۹/۵ که داد بهم خواست از وقوع این فاجعه جلوگیری کنه؟؟


اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


قانون جدید دانشجویی :
اگه تو کلاس نباید خوابید !
پس تو خونه هم نباید درس خوند


اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


مادرم داشت بایه شوق خاصی رتبه ی کنکورموحدس میزد، هی میگفت :پنج هزار… ده هزار… پونزده هزار… یه دفعه خواهرم گفت :بابانشمر که خسته میشی تا صد و هشتاد هزار خیلی  مونده. یدفه یه صدای شکستن اومد، دیدیم عههه کمر مادرمه…


اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


دیروز رفتم شماره یکی رو از تو گوشی دوستم پیدا کنم با این صحنه مواجه شدم
اسم پسرای کلاس :عباس قاطر.. شاهین خرس.. ابی پلنگ… و
اسم دخترای کلاس :تک دل.. تک گیش.. تک خشتو
سریع رفتم گوشیشو آب کشیدم!!!

اس ام اس دانشجویی جدید sms daneshjooyi jadid


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.