اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سیگار اسفند 92 sms sigar esfand


اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



سیگار بکش

بغض کن

گریه کن

دق کن

ولی با هر آدم نامردی درد و دل نکن



92 sms sigar esfand



مرگ ، مُردن نیست

و مرگ ، تنها نفس نکشیدن نیست

من مردگان بی شماری را دیده ام

که راه می رفتند

حرف می زدند

سیگار می کشیدند

و خیس از باران انتظار و تنهایی را درک می کردند



اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



برایم سیگاری آتش بزن

میان لب هایم بگذار و دور شــو . . .

پر از باروتم !


  
اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



شبیه کسی شده ام که پشت دود سیگارش با خود می گوید :

باید تـَرکـــــ کنم !

ســیگار را ، خانــــه را ، زندگـــی را و باز پُــکــی دیگــــر می زند



اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



گفتی دهانت بوی شــیر می دهد و رفتـی

حالا بوی سیـگـار ، بوی دروغ هم می دهد

برگرد …



اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



چرا ترک کنم سیگار لعنتی را که فریاد می زند نبودنت را؟

که در دست می گیرم بدن نرمش را جای دست های سردت

درونم که می فشارد ریه هایم را  ذره ذره می پوساند

مثل تو بیچاره دلم با هر که لحظه ای نشست عاشقش شد

و درد دل هایش را باور کرد اما نمی دانست که این روزها دیگر وفا معنایی ندارد



اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



شاید سیگارو بزارم کنار اما دودش رو نمی تونم



اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



سیگار بی جان ترین عصیانگریست که مرا به عصیان وا  می دارد

او به نابودی تن نشسته است

من به نابودیِ من و هر دو به  نابودیِ هم …



اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



تو به احساست بیاموز نفس نـکـشــد

هوای دل هـا آلـودسـت

ایـنـجــا فاصلـه یک عـشـق تا عـشـق بـعــدی یک نخ سیگار است



اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



گوشه ی کافه ای می نشینم بدون هیچ بهانه ای قه قهه می زنم

نه به حضور باران نیازی است

نه به قهوه ، نه به سیگار و نه حتی به نگاه تو

فقط بی دلیل ، به نداشته هایم می خندم



اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



این روزها چقدر سیگارت شبیه آرزوهای من است

هر دو دود می شوند



اس ام اس سیگار اسفند 92
92 sms sigar esfand



کاش پشت پاکت سیگار به جای تصویر ریه ای بعد از کشیدن سیگار

تصویر اعصاب های خراب قبل از کشیدن سیگار را می ذاشتن





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.