اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


حوالی رویاهایم که قدم میزنم میبینم خیابان را

با بوی باران دوست دارم 

و خودم را با بوی تو… 


اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


هـدفـم را نـشـانـه گـرفـتـه ام . . . 

قـلـــــ[♥]ــــــــب تـو . . . 

بـدون هـدف دوسـتـت دارم . . .!!! 

  

اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


تمام پیــاده رو های جهــان 

اگـر گذر نــامه بخواهنــد ، 

چشمان تـو را نشانشان می دهم !


اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


تابستان داغی ست اما دلم دیگر به این زندگی گرم نمیشود . . .

آنقدر نیستـی

کــه گاهــی حــس مـی کنـم

عشـــق را نسیـــه به من داده ای

بی تـابـم !

نقـد می خــواهـمت میفهمی …



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


نگاه تــــــو..
مــرا عاشق تر از پیـــــش می کند..
چه معجــــــــونی می شود..
زندگــــــی..
با لمس دستانِ تـــــــو..
با حسِ عشــــــــــــــــــقِ تـــــــو..



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


نـــگاهت چـــــــون بــــــهــار ی دل پــــذیر اســـــــت
دلـــــــــــم در وصــف چــــــــشمانت اســیر اســـــت
نــــــــگاهت بــــا نـــــگاهــم هـــردو نیکــــو ســــــت
نـــــــگاهت مـــــی کــــنم چــــــون دارمت دوســـــت



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


لبخنــد که میــزنی یـوسفــی مـی شوم که بـی هیــچ بــرادری

در چــال گونـه ات” گــم میشود!!



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


با هم که قدم می زنیم

حسودی اش می شود آفتاب

نه که هیچگاه

!!! قدم نزده است با ماه



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


خیلی دوست دارم بدانم

فکر و خیالت را به کدامین سو روانه میکنی

وقتیکه من اینجا، دور از تو

با خیال تـــــــو خوشم…!



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


مینویســم برای خودم
برای دلم ، برای یکی که
غریبه بود ،آشنا شد
عــادتـ شد، عشق شـد
هستی شـد، روزگـار شـد
عزیز شـــد



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


گرما یعنی نفس های تو ، دست های تو ،

آغوش تو . . . ! من به خورشید ایمان ندارم !!!



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


لعنت به آن بوسه ای که شیرینی اش تـلـخ تـریـن خاطره ام شد. . .

در نبـــــودت !



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


حــال و روز زنــدگــی مـن را ،

وقـتــی نبـاشـی یــک کـلمه تــوصیــف می کنــد

الـفـــاتحه…



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


لا لا بخواب دنــیا خسیســه

واسـه کمتر کسی خوب می نویسـه

یکی داره 1001 سـتاره

یکی جز یاد تو هیچـی نـداره!


اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


لبخند تو معجزه ی شیرینی است که رویای بهشت را

در دل آدم زنده می کند…



اس ام اس عاشقانه مرداد 92 sms asheghane


چه ستی میشود دستـان  مـا کنـار هم !!
بـی شـک ؛هیچ طراحی تـا امـروز
چنین سـتی را بـا هـم جـور نکرده است …!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.