اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه جدید 93 sms asheghane jadid


اس ام اس عاشقانه جدید 93
93 sms asheghane jadid



تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است

کودکانه پناه می برم به خلاصه ی دنیا



اس ام اس عاشقانه جدید 93
93 sms asheghane jadid



شیرینم ، تـقصـیر تـــو نیـست

حـتمـاً اشـتبـاه از فرشته ِ آرزوهـا بـوده

کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی



93 sms asheghane jadid



نفس کشیدن را دوست دارم گاهی

گاهش را فقط تــــــــو می دانی


  
اس ام اس عاشقانه جدید 93
93 sms asheghane jadid



دنیا تمام شود چه باک

دنیای من تویی که پیش از این ها تمامم شدی



اس ام اس عاشقانه جدید 93
93 sms asheghane jadid



هر راهی را که رفته باشم هرچقدر هم دورتر

کوتاه ترین است برای رسیدن دوباره به تو

کافی ست که یکبار دیگر نامم را صدا بزنی برمی گردم



اس ام اس عاشقانه جدید 93
93 sms asheghane jadid



در قرن ما تعریف عشق گره خوردن تن هاست

نه پیوند قلب ها



اس ام اس عاشقانه جدید 93
93 sms asheghane jadid



گاهی آنقدر دلم هوایت را می کند

شک می کنم به اینکه

این دل مال من است یا تو …



اس ام اس عاشقانه جدید 93
93 sms asheghane jadid



اینکه یه نفر بهت بگه مواظب خودت باش حس خوبی داره

اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه

نگران نباش من باهاتم



اس ام اس عاشقانه جدید 93
93 sms asheghane jadid



تمام حرف ها پشت سرت بود

به دنبالت الفبا را قدم زدم

تو حرف نداشتی



اس ام اس عاشقانه جدید 93
93 sms asheghane jadid



گرمایی بودم همیشه ولی بین خودمان بماند

سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.