اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92 sms fako famile darim jadid esfand


92 sms fako famile darim jadid esfand



پسر یکی از فامیلمون برداشته توی یه جشنی که داشتن

توی چایی همه چوب پمبه ریخته

هرکی چایی خورد توی معدش طوفان شده بود

از همه فیلم گرفته که چطور نت به نت صدا در میوردن

این کشف تولید صدا از چوب پنبه در چایی بنام فک و فامیل ما ثبت شده



اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92
92 sms fako famile darim jadid esfand



پسر داییم خونه مجردی داره

یه روز با بچه ها روز تعطیلی رفتیم خونشون

نهار رفته بود توی یکی از این دیگ گنده ها هستن طباخ ها غذا می پزن

توی همچین دیگی بادمجون سرخ کرده بود

باید قلاب می نداختی ته دیگ و بادمجون در می آوردی



اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92
92 sms fako famile darim jadid esfand



بابا شبا دقیق روی اخبار ساعت آلارم رو کوک می کنه

صبح که صداش در میاد پا می شه باطریشو در میاره دوباره می خوابه

الان خداوکیلی نقش این ساعت این وسط چیه


  
اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92
92 sms fako famile darim jadid esfand



رفتم خونه یکی از فامیلمون

داشتم در میزدم که پسر کوچیکش درو باز کرد

و گفت عمو در خرابه بیزحمت ایفونو بزن

درو بست و تا زنگ ایفون نزدم در باز نشد

فک و فامیله ما داریم باشون زندگی می کنیم



اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92
92 sms fako famile darim jadid esfand



خواهر زادم 5 سالشه آهنگ pitball گذاشتم می گه این اینگیلیسی می خونه یا خارجی

موندم چی جوابشو بدم می گه یادم نبود تو زبون مادریتم بلد نیستی

الان خداییش خواهرزادس من دارم؟



اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92
92 sms fako famile darim jadid esfand



یکی از فامیلامون لپ تاپ خریده بهم زنگ زده می گه بیا کار باهاشو بهم یاد بده تو که لپ تاپ داری

بهش می گم آخه چیو یاد بدم تو که تو خونت پی سی داری می گه مگه یعنی فرق نمی کنه؟

فک و فامیله داریم؟



اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92
92 sms fako famile darim jadid esfand



داداشم اب ریخته رو خاک بوی اب و خاک بلند شده

میگ ه وای دوسش دارم می خوام باهاش ازدواج کنم

فک و فامیل عاشقه ما داریم



اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92
92 sms fako famile darim jadid esfand



مامانم داره بادمجون سرخ می کنه بابام می گه بیا سیب بخور

من میگم نه من الآن یه چیز خوشمزه تر می خورم

درحالی که دارم میرم سمت فریزر بستنی بخورم

مامانم میگه غلط کردی کوفتم بهت نمی دم

فک فامیله ما داریم



اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92
92 sms fako famile darim jadid esfand



خسته و کوفته از سر آخرین جلسه امتحان اومدم میگم تموم شد

مامانم میگه : غلط کردی اول ظرفا بعد دستشویی حموم

بعد جارو بعد شامپو فرش می کشی امتحان اصلی ایناست

فک فامیله داریم



اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92
92 sms fako famile darim jadid esfand



از صبح تا حالا یه کله دارم درس می خونم

یه لحظه خواستم گوشیمو نگاه کنم ببینم ساعت چنده

یه دفه زرتی مامانم اومد تو اتاق و یه بشقاب پر میوه و تنقلات آورده بود

تا منو دید گفت منو باش فکر می کردم

بچم داره درس می خونه برم به تغذیش برسم خاک تو سرت

در رو محکم بست و رفت بیرون



اس ام اس فک و فامیله داریم جدید اسفند 92
92 sms fako famile darim jadid esfand



پسر داییم اومده محتویات موبایلمو می گرده

یه برنامه می بینه که هر روز باید آپدیت شه با اینترنت

خواست بگه منم چیزی بلدم

می گه آنلاین آپدیت میشه یا آفلاین





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.