اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس پ ن پ اسفند 92 sms pa na pa esfand


اس ام اس پ ن پ اسفند 92
92 sms pa na pa esfand



میگه شما تو خونه همش سه تا بچه این؟

پ ن پ بابام مارو نمونه زده اگه مقرون به صرفه بودیم

ایشالله خط تولید انبوه رو راه اندازی بکنه



92 sms pa na pa esfand



رفتم داروخونه میگم باند دارین؟

می گه باند پانسمان زخم؟

پ نه پ باند فرودگاه فقط بی زحمت سه بانده باشه



اس ام اس پ ن پ اسفند 92
92 sms pa na pa esfand



داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت

همسایمون می گه به سلامتی تشریف می برید مسافرت؟

پ ن پ ماشینمون بی تابی می کنه اومدیم پیشش زندگی کنیم تنها نباشه


  
اس ام اس پ ن پ اسفند 92
92 sms pa na pa esfand



بابام با چکش به جای میخ زده به دستم

از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین

تازه می پرسه خورد به دستت؟

پ ن پ یاد گل خداداد عزیزی به استرالیا افتادم

دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم عجب گلی بود



اس ام اس پ ن پ اسفند 92
92 sms pa na pa esfand



تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم

یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید

دوستم گفت گوشیتو دزدید ؟

پ ن پ برد انتی ویروس نصب کنه برام



اس ام اس پ ن پ اسفند 92
92 sms pa na pa esfand



به داداشم میگم سر رات داری میای یه لیوان ابم بیار

بهم می گه تشنته ؟

پ ن پ من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم



اس ام اس پ ن پ اسفند 92
92 sms pa na pa esfand



رفتم مرغ فروشی به فروشنده می گم بال دارین

میگه بال مرغ؟

پ ن پ بال هواپیما چند تا کوچه پایین تر سقوط کردیم می خوام درستش کنم



اس ام اس پ ن پ اسفند 92
92 sms pa na pa esfand



زنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن

دختره گوشی رو برداشته ، میگم ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید ؟

میگه واسه عکس گرفتن ؟

پ ن پ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم

بعد می خنده میگه 6 وقت داریم

بهش میگم قبل از 6 هم کسی نوبت داره ؟

پ ن پ امروز رو کلا واسه همسر آیندم خالی کردم



اس ام اس پ ن پ اسفند 92
92 sms pa na pa esfand



مانتوش بیشتر شبیه جلیقه آرایششم که شبیه جن شده

موهاشم مثل آنشلی قرمز کرده و باید با میکروسکوپ روسریشو دید

می گه به نظرت برم بیرون گشت ارشاد می گیرم ؟

پ ن پ می برنت تلوزیون به سوالات شرعی مردم پاسخ بدی





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.