اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92 sms bigharario deltangi esfand


اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92
92 sms bigharario deltangi esfand



چه معنـــــى دارد زندگى ؟

وقتى که هیچ اتفاقى

من و تو را

سر راه هم قرار نمى دهد !



اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92
92 sms bigharario deltangi esfand



معجزه‌ها با باد رفته‌اند

و چشمانی که چشم مرا گرفت

همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند

و پشت پنجره چقدر نیامد

آنکه قرار بود



اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92
92 sms bigharario deltangi esfand



ذهنـــم فلـــــج می شود

وقتــــــی می خــوانمــت و تــــــو نمی گویی جانــــــم ؟


  
اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92
92 sms bigharario deltangi esfand



دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی !



اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92
92 sms bigharario deltangi esfand



راه می روم و شهر زیر پاهایم تمام می شود

تو هیچ کجا نیستی



اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92
92 sms bigharario deltangi esfand



چشــــمانم خستــــه است و نبــــض ذهنــــم افتــــاده

کاش نگــــاهت یک قــــدم نزدیـــک تــــر بـــود



اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92
92 sms bigharario deltangi esfand



نیستی و من

پُرم از لحظاتی که مملو از توست



اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92
92 sms bigharario deltangi esfand



سرم سنگینی حرفی را دارد

که توان گفتنم نیست

زبانم دنبال فرصتی

و چشمم دنبال محرم رازی می گردد

بی تاب دیدنت هستم



اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92
92 sms bigharario deltangi esfand



هوای عصرهای من عجیب تـو را کم دارد

آغوش تـو را کم دارد

نفس های تـو را کم دارد



اس ام اس بی قراری و دلتنگی اسفند 92
92 sms bigharario deltangi esfand



آتش از اندوه هجران بهتر است

بی قرارم کردی و گفتی صبوری بهتر است

من نمی دانم کجا خواندم ، که یادم داده است ؟

یار وقتی در کنارت نیست ، کوری بهتر است





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.