اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92 sms tanhayi va narahati esfand


اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92
92 sms tanhayi va narahati esfand



فرق من با یه مترسک چیه آی دنیا ؟

هر دو پوشالی و خالی

هر دومون تنهای تنها



اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92
92 sms tanhayi va narahati esfand



به جنگل که می روی برایم عصایی بیاور

این عذاب تنهایی پیرم کرده است



اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92
92 sms tanhayi va narahati esfand



تنهایی یعنی شب که می خوای بخوابی

به گوشیت می گی شب بخیر


  
اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92
92 sms tanhayi va narahati esfand



تنهایی هم برای خودش عالمی دارد

حداقل خیالت راحت است که دیگر دلت نمی شکند



اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92
92 sms tanhayi va narahati esfand



تقدیر را خود رقم می زنم

از کنارم هرچه تنهایی هست

بر می دارم و تو را جایشان می گذارم



اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92
92 sms tanhayi va narahati esfand



روزگار اینسان که خواهد بیکس و تنها مرا

سایه هم ترسم نیاید دیگر از دنبال من



اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92
92 sms tanhayi va narahati esfand



تنهایی

تاوان همه نه هایی است که نگفتم تا دل کسی نشکند

همه محبت هایی که زیادی هدر دادم تا دلی به دست آورم

همه دوستت دارم های آبکی که جدی گرفتم

همه سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم

تنهایی  تاوان همه خوش بینی است که به دنیا و آدم های این روزها داشتم



اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92
92 sms tanhayi va narahati esfand



نشستم

خسته شدم

دیگر قایق نمی سازم

پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد

وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چه کار ؟

مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است



اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92
92 sms tanhayi va narahati esfand



میان این همه مهمان چقدر تنهایم

وقتی مابین این همه کفش

کفش های تو نیست



اس ام اس تنهایی و ناراحتی اسفند 92
92 sms tanhayi va narahati esfand



تنهایی راه رفتن سخت نیست

ولی وقتی ما این همه راهو با هم رفتیم

تنهایی برگشتن خیلی سخته





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.