اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند 92 sms tike dar sangin esfand


اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند 92
92 sms tike dar sangin esfand



بعضیا لازمه کنارت نباشن

کنارت که باشن تنهاتری

پس خواهشن نباش



92 sms tike dar sangin esfand



رفتنت را خیالى نیست

فقط مانده ام چگونه در چشمانى به آن زلالى

جا داده بودى آن همه دروغ را



اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند 92
92 sms tike dar sangin esfand



عزیزم !

دیگر حتی نمی خواهم آرزویت باشم

آرزو می کنم او آرزوی تو باشد

آرزوی او دیگری …


  
اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند 92
92 sms tike dar sangin esfand



گاهی وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم

مشترک مورد نظر آدم نمی باشد

قطع کن !



اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند 92
92 sms tike dar sangin esfand



وقتی داشتی می رفتی

گفتی دیگه هیچ کس رو مثه من نمی تونی پیدا کنی

توی دلم گفتم : اتفاقا خوبیش همینه



اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند 92
92 sms tike dar sangin esfand



از فردا بیشتر مراقب باش

تقاص اشک های امشب من سنگین تراز تمام روزهایی است

که عاشقانه گریه کردم



اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند 92
92 sms tike dar sangin esfand



با وجود تو عشق در من تغییر معنا داده است

به لجن می کشی واژه ها را



اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند 92
92 sms tike dar sangin esfand



فرق سرت می دونی کجاست ؟

دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا



اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند 92
92 sms tike dar sangin esfand



مشکل از خود ماست

واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره

دو کیلومتر می دویم



اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند 92
92 sms tike dar sangin esfand



یه رابطه عاشقانه فقط مخصوص دو نفره

ولی بعضی از احمق ها شمارش هم بلد نیستن





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.