اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس پ ن پ جدید اسفند 92 sms pa na pa jadid esfand


اس ام اس پ ن پ جدید اسفند 92
92 sms pa na pa jadid esfand



هفته پیش مریض شدم رفتم آمپول بزنم

آمپولا رو دادم به پرستاره میگه آمپول بزنم؟

پَ نه پَ توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم



92 sms pa na pa jadid esfand



رفتم مرکز اهدای خون دختره بهم میگه اومدین خون بدین؟

گفتم پ نه پ خوناشامم اومدم یه ۴لیتری خون بگیرم

شب دور هم با بچه ها شب نشینی داریم



اس ام اس پ ن پ جدید اسفند 92
92 sms pa na pa jadid esfand



واسه ثبت نام 1 ساعت وایسادم

یارو اومده میگه می خوای ثبت نام کنی؟

پ ن پاومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم


  
اس ام اس پ ن پ جدید اسفند 92
92 sms pa na pa jadid esfand



به یارو میگم حاجی بزن تو دنده من هول میدم روشن شه

میگه بزنم ۲ ؟

پ ن پ بزن ۳ فوتبال داره



اس ام اس پ ن پ جدید اسفند 92
92 sms pa na pa jadid esfand



به مامانم میگم من میرم کارواش

میگه ماشینم می بری؟

میگم پ نه پ دارم میرم اونجا دوش بگیرم



اس ام اس پ ن پ جدید اسفند 92
92 sms pa na pa jadid esfand



به دوستم می گم گرفتنم بردن پاسگاه

می گه بازداشتگاه؟

پ نه پ اونجا نشسته بودیم با رئیس پاسگاه از خاطراتمون صحبت می کردیم



اس ام اس پ ن پ جدید اسفند 92
92 sms pa na pa jadid esfand



تو خیابون از یه دختره خوشم اومد

بعد از کلی دردسر تونستم راضیش کنم آدرس خونشون رو برای امر خیر بده

بهم گفت حالا واقعا از من خوشت اومده ؟

پ نه پ شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید



اس ام اس پ ن پ جدید اسفند 92
92 sms pa na pa jadid esfand



رفتم تو کوچه دارم ماشین می شورم

همسایه مون اومده میگه ماشین می شوری

پ نه پ حوصله ام سر رفته دارم با ماشینم آب بازی می کنم



اس ام اس پ ن پ جدید اسفند 92
92 sms pa na pa jadid esfand



عکس نیمه ی راست صورتم رو گذاشتم پروفایلم

اومده میگه : عکس نصفه گذاشتی رو پروفایلت ؟

میگم : پ نه پ توی حراج بودم ۵۰ در ۱۰۰ تخفیف بهم خورده این شکلی شدم



اس ام اس پ ن پ جدید اسفند 92
92 sms pa na pa jadid esfand



سیگارو میبینه تو دستما

بازم سوال می کنه سیگار می کشی؟

پ نــه پ میخوام با دودش مثل سرخپوستا باهات رمزی حرف بزنم

ببینم به چند زبان غیر زنده تسلط داری





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.