اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92 sms deltangi jadid esfand


اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



به تو عادت دارم

مثل پروانه به آتش ، مثل عابد به عبادت

و تو هر لحظه که از من دوری ، من به ویرانگری فاصله می اندیشم

در کتاب احساس ، واژه فاصله یک فاجعه معنا شده است

تو توانایی آن را داری که به این فاجعه پایان بخشی



92 sms deltangi jadid esfand



نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن

ولی کاش بودی تا اشک هایم از شوق دیدارت سرازیر می شد



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام

چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را ؟


  
اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



هرجا تو باشی دل من همون جاست

حتی اگه فاصلمون یه دنیاست



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



مرا از خود رها کردی و رفتی

مرا آنگه که تنها مانده بودم

ولی من باز هم هستم به یادت

اگر چه دور هستم از سرایت



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



همیشه دور بودن به معنای فراموش کردن نیست

گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



مست آن یارم که در تنهاییم یادم کند

از فراق و دوری خود سخت بیمارم کند



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



و با دلتنگی های من

تو با این جاده همدستی

تظاهر کن ازم دوری

تظاهر می کنم هستی



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب ، غروب زندگیست

ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



خودت نیستی صدات مونده

صدات چشمامو گریونده

دلم روی زمین مونده

فقط از تو همین مونده



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



نگران خودمم که چجوری بی تو بمونم ؟

دوری و ندیدن تو کاره من نیست

نمی تونم



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



یکی می پرسد : اندوه تو از چیست ؟

سبب ساز سکوت مبهمت کیست ؟

برایش صادقانه می نویسم

برای آنکه باید باشد و نیست



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



شبیه برگ پاییزم همیشه قسمت بادم

ز تو دورم ولی هرگز نخواهی رفت از یادم



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



چشماتو ببند ! بستی ؟

حالا باز کن ! باز کردی ؟

چقدر طول کشید ؟

همین قدر هم نمی تونم دوریتو تحمل کنم !



اس ام اس دلتنگی جدید اسفند 92
92 sms deltangi jadid esfand



تو که درد دل دیوانه ی من می دانی

چند دور از تو خورم ، خون جگر پنهانی ؟





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.