اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92 sms khodahafezi jadid bahman


اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



بدون خداحافظی رفتی

اما من پنجره را تا قیامت باز می گذارم

تا یک روز از خم کوچه نمایان شوی

و برایم دستی تکان دهی



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



باور دارم  نیازی نیست به یاد کسی که رفته باشم !

اولش ترسناک است و بعد دردناک تر و بعد آزاد و رها و شاد

خدا نگهدار فراموشت می کنم



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



ای کاش آشنایی ها نبود یا به دنبالش جدایی ها نبود

یا مرا با او نمی کردی آشنا

یا مرا از او نمی کردی جدا


  
اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



می شه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی

ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری

که با  خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری می شه



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



گفتی محبت کن برو

باشد خداحافظ ولی

رفتم که تو باور کنی

دارم محبت می کنم



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده است

نه اینکه می­ شه باور کرد دوباره آخر جاده است

خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها

بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



از زندگیت بیرون می روم برای همیشه

مثل همیشه عقربه ها نمی گذارند حرف بزنم

خیلی دیر است می دانستم دیر می شود

تا بیشتر از ایندیر نشده خداحافظ



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



خداحافظ گل لادن

تموم عاشقا باختن

ببین شب گریه هامو

چه زندونی برام ساختن



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



خدا حافظ گل پونه

گل تنهای بی خونه

لا لایی ها دیگه خوابی

به چشمونم نمی شونه



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



تو این رویای سر در گم

خدا حافظ گل گندم

تو هم بازیچه ای بودی

تو دست سرد این مردم



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



خدا حافظ گل پونه

که بارونی نمی تونه

طلسم غم رو  بر داره

از این پاییز دیوونه



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



خدا حافظ گل مریم

گل مظلوم و پر دردم

نشد با این تن زخمی

به آغوش تو بر گردم



اس ام اس خداحافظی جدید بهمن 92
92 sms khodahafezi jadid bahman



نشد تا بغض چشمات رو

به خواب قصه بسپارم

از این فصل سکوت و شرم

غم بارون رو بردارم





نظرات 1 + ارسال نظر
شکوه شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 03:07 http://www.shdl.ir

قشنگ بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.