اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوست داشتن عاشقانه دی 92 sms doost dashtane asheghane dey


اس ام اس دوست داشتن عاشقانه دی 92
92 sms doost dashtane asheghane dey



انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یک جمله هنوزم دوستت دارم



92 sms doost dashtane asheghane dey



امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه

دیروز هم همینطور بود فردا هم همین طوره



اس ام اس دوست داشتن عاشقانه دی 92
92 sms doost dashtane asheghane dey



بگو دوستت دارم

شهیدم کن

مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب هایِ تو شلیک می شود


  
اس ام اس دوست داشتن عاشقانه دی 92
92 sms doost dashtane asheghane dey



هی تو کمی نزدیکتر بیا

اما چیزی نگو بگذار فقط

بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد



اس ام اس دوست داشتن عاشقانه دی 92
92 sms doost dashtane asheghane dey



دوست داشتن

زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد

و یک من می خواهد و یک تو



اس ام اس دوست داشتن عاشقانه دی 92
92 sms doost dashtane asheghane dey



بانو

آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش

و مثل یک ماهی به آغوش من بیا

من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم



اس ام اس دوست داشتن عاشقانه دی 92
92 sms doost dashtane asheghane dey



باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟ نمی دانم

همین اندازه می دانم که صدای پای خداست

شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن عاشقانه دی 92
92 sms doost dashtane asheghane dey



ما به هم نمی رسیم

امّا بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت



اس ام اس دوست داشتن عاشقانه دی 92
92 sms doost dashtane asheghane dey



می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم

یکی بود ، یکی …

بی خیال …

خلاصه اش می شود

دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن عاشقانه دی 92
92 sms doost dashtane asheghane dey



حرف های زیادی بلد نیستم

من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید

از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.