اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین عاشقانه دی 92 sms ghamgine asheghane dey



اس ام اس غمگین عاشقانه دی 92
92 sms ghamgine asheghane dey



عشق من با خم ابروی تو امروزی نیست

دیرگاهیست کزین جام هلالی مستم



اس ام اس غمگین عاشقانه دی 92
92 sms ghamgine asheghane dey



حاصلم درد دل است از دل بی حاصل خویش

به که گویم من دلسوخته درد دل خویش



اس ام اس غمگین عاشقانه دی 92
92 sms ghamgine asheghane dey



دلی بستم به آن عهدی که بستی

تو آخر هر دو را با هم شکستی


  
92 sms ghamgine asheghane dey



غم ساخت کار دل

ز نوا می توان شناخت

ظرف شکسته را

ز صدا می توان شناخت



اس ام اس غمگین عاشقانه دی 92
92 sms ghamgine asheghane dey



دیدیم ز خوبان جفا پیشه بسی را

مثل تو جفا پیشه ندیدیم کسی را



اس ام اس غمگین عاشقانه دی 92
92 sms ghamgine asheghane dey



گرچه کردم ذوق ها از آشنایی های او

انتقام از من کشید آخر جدایی های او



اس ام اس غمگین عاشقانه دی 92
92 sms ghamgine asheghane dey



گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست

آنچه البته بجایی نرسد فریاد است



اس ام اس غمگین عاشقانه دی 92
92 sms ghamgine asheghane dey



هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت

کاش می گفتند در این ره چه بر لیلا گذشت



اس ام اس غمگین عاشقانه دی 92
92 sms ghamgine asheghane dey



گفتم چشمم گفت به راهش می دار

گفتم جگرم گفت پر آهش می دار

گفتم که دلم گفت چه داری در دل

گفتم غم تو گفت نگاهش می دار



اس ام اس غمگین عاشقانه دی 92
92 sms ghamgine asheghane dey



از بس که شکسته باز بستم توبه

فریاد همی کند ز دستم توبه

دیروز بتوبه ای شکستم ساغر

و امروز بساغری شکستم توبه





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.