اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوستت دارم دی 92 sms dooset daram dey


اس ام اس دوستت دارم دی 92
92 sms dooset daram dey



دوستت دارم

گلایه از تکراری بودنش نکن

مشکل از مـــــن نیست

تو زیادی دوست داشتنی هستی



اس ام اس دوستت دارم دی 92
92 sms dooset daram dey



خسته ام از تـــــو نوشتن

کمی از خود می نویسم

این منم که دوستت دارم



اس ام اس دوستت دارم دی 92
92 sms dooset daram dey



قول می دهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از دال تا میم بگویم

بگذار بگویم که دوستت دارم

دیگر لام تا کام حرفى نمی زنم


  
اس ام اس دوستت دارم دی 92
92 sms dooset daram dey



تــو مــاه را دوســت داری

مــــــن مـاه هــاست کـــه تـــو را



اس ام اس دوستت دارم دی 92
92 sms dooset daram dey



آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه نا پیداست

من به پایان  دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست



اس ام اس دوستت دارم دی 92
92 sms dooset daram dey



معنای خوشبختـــــــی این است که

در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه دوستت دارد



اس ام اس دوستت دارم دی 92
92 sms dooset daram dey



ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر

به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر



اس ام اس دوستت دارم دی 92
92 sms dooset daram dey



دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست

حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود



اس ام اس دوستت دارم دی 92
92 sms dooset daram dey



سلام می کنم از روی مهربانی

سلام می کنم از روی شادمانی

سلام می کنم تا جان دارم

که خواننده این سلام را دوست دارم



اس ام اس دوستت دارم دی 92
92 sms dooset daram dey



چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

درست مثل همین باران …

که بی سوال …

فقط می بارد …

آرام …

شمرده شمرده …

فقط می بارد …

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.