اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس رمانتیک جدید دی 92 sms romantic jadid dey


اس ام اس رمانتیک جدید دی 92
92 sms romantic jadid dey



قاصدک شعر مرا از بر کن  

برو آن گوشه ی باغ  سمت آن نرگس مست

و بخوان در گوشش و بگو باور کن

یک نفر یاد تو را دمی از دل نبرد



اس ام اس رمانتیک جدید دی 92
92 sms romantic jadid dey



یادت باشه زیر گنبد کبود 

 تو بودی و من و کلی آدمای حسود

تقصیر همون حسوداست که حالا

هستی ما شده یکی بود یکی نبود



اس ام اس رمانتیک جدید دی 92
92 sms romantic jadid dey



تا نرفتی به سفر ، همسفری پیدا کن 

تا نبستی ز جهان دیده ، بری پیدا کن

به مثل هست بشر صید و جهانش چو قفس

 بهر پرواز ، بر و بال و پری پیدا کن


  
اس ام اس رمانتیک جدید دی 92
92 sms romantic jadid dey



بی شک آسمان خدا 

با این همه ستاره یک تیم برنده است



اس ام اس رمانتیک جدید دی 92
92 sms romantic jadid dey



ببندم شال و می پوشم قدک را 

 بنازم گردش چرخ و فلک را

بگردم آب دریا ها سراسر

 بشویم هر دو دست بی نمک را



اس ام اس رمانتیک جدید دی 92
92 sms romantic jadid dey



در ماه مهر بادهای پاییزی 

بی مهری را با برگ درختان آغاز می کنند



اس ام اس رمانتیک جدید دی 92
92 sms romantic jadid dey



آن قدر عشق تو دارم که اگر آه کشم 

 ز لبم بوی کباب جگرم می آید !



اس ام اس رمانتیک جدید دی 92
92 sms romantic jadid dey



من یک نامه عاشقانه ام ، بازم کن

 محتاج کمی نوازشم ، یارم باش

هر قدر که سکه ای سیاهم ای دوست 

در قلک سینه ات پس اندازم کن



اس ام اس رمانتیک جدید دی 92
92 sms romantic jadid dey



شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید

 اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز دل باخته باشم

و تو آن تنها گلی که نصیب من شده است



اس ام اس رمانتیک جدید دی 92
92 sms romantic jadid dey



دل به صدایی که مگر در تو رسد 

 ناله ها کرد در این کوه که فرهاد نکرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.